میراث ما

داستان شروع ما برمیگرده به کریسمس سال ۲۰۲۴ در تهران خیابان تاریخی ولیعصر دقیقا جایی که یک هدیه از یک دوست به ما رسید، یک هدیه با ارزش و زیبا این هدیه به قدری زیبا بود که ما ساعت ها بهش خیره شدیم و

دقیقا در یک لحظه مسیر پرنور ما شروع شد جایی که flowerbucks متولد شد، نام ما الهام گرفته شده از همون هدیه زیبا و با ارزش بود یعنی flowerbucks.

flowerbucks توسط ۲ جوان به نام آدرین و هلیا که در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۴ که تجربیات زیادی با تولیدکنندگان داشتن خلق شد.

flowerbucks به زودی با تمام تولید کنندگان در ایران همکاری میکنه تا کمک کنه محصولات خودشون رو با سرعت بیشتری به دست مشتریان برسونن.

و همینطور flowerbucks بزودی از مرز ایران عبور میکنه و شعبات خودش رو در امارات، کویت، سنگاپور، ترکیه، قطر، ارمنستان، اذربایجان افتتاح میکنه.

ما هر لحظه وقف ماموریت خود هستیم با ارسال هر محصول و هر بسته ما نور را به انسان ها انتقال میدهیم.

محصولات:

دست های زیادی لازمه تا یک محصول با کیفیت و بی نقض رو تولید کنه، از آدمهایی که مواد اولیه رو تولید می‌کنن تا تولید کنندگانی که با اون مواد اولیه، محصولات با کیفیت رو خلق کنن و دستانی که این محصولات رو به درستی به دست مشتریان میرسونن.

ما متعهدیم تا محصولات رو با بالاترین کیفیت ممکن و در سریع ترین زمان به دست مشتریانمون برسونیم و این مسئولیت رو با تمام وجود انجام میدیم.

شرکای ما:

هدف ما نون گذاشتن در سفرها نیست هدف ما نور گذاشتن در سفرهاست…

ما در این مسیر تنها نیستیم ما در کنار شرکامون یعنی کارکنان، تولید کنندگان و مشتریانمون متعهدیم تا نور را در سراسر جهان گسترش بدیم

ما باور داریم:

ما باور داریم هرچقدر ثروتمند تر باشیم نزد خدا محبوب تریم.

هدف ما همیشه فراتر از سود و خلق درآمد بوده، ما ایمان داریم که اومدیم به این جهان خدمت و اون رو جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنیم.